Geoblog.pl    clarson    Podróże    Hiszpania 2010    Marineland dzień dla dzieci

Marineland dzień dla dzieci

Hiszpania
Hiszpania, Blanes

Bilety do tego parku wodnego i zoo w jednym kupiliśmy jeszcze w Polsce na ich stronie internetowej - 10% zniżki. Położony jest około 8 km od Lloret de Mar, skąd jeżdżą darmowe autobusy, ale pod samym parkiem jest całkiem spory parking również gratis. Przy wejściu znowu nas napadają panie z papugami, ale tym razem zdjęć już nie odbieramy (7 euro sztuka).
Dla dzieci park jest niesamowitą rozrywką. W ciągu dnia są dwa razy po trzy przedstawienia, z ptakami egzotycznymi, fokami i delfinami (my co do tych występów mamy mieszane uczucia). Można się także za jedyne;-) 20 euro sfotografować z delfinem i poglądać zwierzęta. Niezła zabawa jest także na różnego rodzaju zjeźdzalniach i basenach - choć swoje trzeba odstać w kolejkach. W środku jest także dość drogo np. popcorn 3,5 euro, napój 5 euro, lód 2 euro. Wypożyczenie średniej wielkości szafki to koszt 6 euro plus 5 euro kaucji. Dzieci jednak trudno wyciągnąć z wody, a i my mieliśmy nieżly ubaw gubiąc stroje kąpielowe na zjeźdzlaniach.